Monday, July 13, 2009

Tersirat

apa yang tersirat? hati tersirat? knp? sebab ko selalu mengalah? bukan mengalah di medan perang tapi mengalah sesama mereka..siapa mereka? kawan2? boyfren? gurlfren? owh tidak..aku berhak dan berhak menyatakan apa yang aku rasa! bersama meluahkan dan meminta pandangan orang laen! knp ko rasa ko je yang mengalah? knp ko xpenah rasa yang sememangnya mereka yang selalu mengalah?

fuck! aku yang selalu telus! aku yang selalu menjadi tempat melepaskan marah! sume aku! bak kata kawan aku...sekarang nih xboleh nak bagi muka...hidop sendiri2...owh! itu ke konsep kawan2? itu ke natijahnya mempunyai kawan? aku bukan pemilik otak yang sakit tapi otak aku bijak berpikir! walaupon kurang bijak dalam pelajaran, tak bermakna aku buta menilai semua benda! hell stupid!

plastik dan pandai menyusun kata..bijak2! taburkan aku dengan cerita2 palsu..ayat2 yang sememangnya aku menilai dengan fikiran...fikiran ku berkata yang cerita itu palsu! palsu! muka yang tidak dilakukan pembedahan plastik tetapi masih boleh membuat muka yang sangat plastik..huh! plz3! tima kasih mematangkan aku....

A : hurm...weh apasal blog ko banyak mencarut?
B : yeke? xda la...aku tulis apa yang aku rasa...itu aku...
A : ko xtakut orng benci ko?
B : kene takut ker? lagi banyak orang benci aku..lagi murah rezeki aku

A : nok, ko jadi ke nak kuar ari nih?
B : hurm..xboleh la..bufday ***** aku...

WTF!! the camera is with u! with u nut! sakit ati tak? sakit ati? ko memang! pegi mampos ngn propa menjulang ko tuh! mampos bodoh!

hurm...itulah pertanyaan dan jawapannya....

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!