Thursday, July 9, 2009

Bukan Insan Terpilih


aku bkn insan yang terpilih, terpelihara dari dosa dan di anugerahi pahala sentiasa..sentiasa membuat salah terhantuk dikala sedar dan mengilai di kala gumbira! membuat penilaian terhadap sesuatu yang dilihat atau di dengar dan dengan megahnya membiarkan mulut membuat dosa dengan mengutuknya!berjalan dengan megah sehinggakn merasakan diri dilihat dan mengbongkakkan diri ketika berkata2!

huh! itulah aku...aku bukan dipelihara dari dosa..salu buat salah! orng laen suke menilai aku mcm aku menilai orang laen! bijak2! umat manusia mmg macam tuh...sentiasa ingat dia di atas! chop!! jgn bodoh menafikan benda nih! baek mengaku salah selah sendiri dari mencari salah orng laen...bodoh! aku bkn dalam mood nak syair or berpuisi ye! bitch!

wuts next! perghhh!!! mlm tadi pg maen pool kat AC? tahniah!! dan ari esoknya ada test subjek mak yan! matilah! seb baek aku boleh jawab!!! walaupon ada insan2 yang kedekot berkongsi ilmu...aku tetap boleh jawab walaupon tidak terlalu masyur! kedekot ilmu? fuck u grave monkey!!

ibu dah bank in duit nak bayar yuran tapi x sempat nak pegi bayar sbb ramai sangat pengganas2 yang aku sendiri rimas nak berada dikalangan dorng! kesian kat ibu...bayar yuran aku pastuh bagi duit belanja ag...im sick!! motif?!

mingu nih lepak mcm biasa di Devis Hartamas! mls nak ikot ayah ngn ibu balik kampong sbb bosan! bukan pentingkan kawan2 tapi kalu dah tetiap bulan mereka balik kampong bkn dapt apa2! party la cik joyoh!!! jom goreng tempe makan ramai2!!! sapa xmakan tempe boleh makan rumput rampai kat bawah rumah aku tuh! hahahaha...nak jumpa finaz!! dah semingu x kongsi makanan sepinggan...berebot air pastuh ludah2 kat orang....sakit ovari aku dengan ko finaz!

asgmnt dan perjuangn nak dapat 4 tingkat mesti diteroskan...sabtu nih nak pg Klcc bersama insan2 yang bukan terpilih juga...dah lama x dogwalk kat sane!! rindu nak minum air lambang hijau kat sebelah Dome tuh...here i come!!!

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!