Sunday, August 8, 2010

Tajuk Akhbar

tajuk akhbar harian edisi "Lelaki Jelita" ialah : Single!

yes I am, kan aku dah cakap aku kene sumpah tak boleh nak berbini or berlaki..now aku dah xde rasa apa-apa, rindu tak sayang pun tak..cinta? choy!!!! berdebahhh sangat! jadi aku boleh lah mengedarkan borang kepada sesiapa yang ingin mengorat or menghantar rombongan meminang sebab aku tak suka pinang orang or in short MURAHAN! hahahaha
add je FB aku senang Muhammad Hafizuddin, mesej or drop a 'call' for booking...

entah, tak rasa kecewa pun malah happy! dalam hati aku xde taman bunga or taman tema..konsepnya go with the flow! thanks to peminat-peminat yang memberikan semangat dan kata-kata semangat! lepas puasa kita PARTY!!!!!!!! party gila-gila okay!

hahahahahahahhahahahahaha

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!