Tuesday, August 17, 2010

Aku mintak maaf

dear all,

kawan-kawan, ex gf, ex bf, bf, gf, PTL, peminat dan seangkatan dengan nya..
aku mintak maaf kalu aku ada buat korang terasa(ini bukan kisah gadoh lagi), aku mintak maaf kalu aku takda masa nak luangkan dengan korang, aku tau aku jahil kutip balik kawan yang pernah buat taik dengan aku but aku tak boleh tinggalkan kawan aku yang sorang tu sebab dia ada banyak kekurangan, bodoh sikit tapi aku bangga dengan dia sebab dia still boleh keluar rumah jumpa orang dengan konfiden nya!

ramai mesej, call cakap aku sombong,tak lepak,takda masa untuk kawan asyik2 dengan dia..owh god! dulu aku free xde keje banyak masa nak lepak, now aku dah keje kene faham situasi nye..lepak pun EVERYDAY di Bangsar dengan muka-muka yang sama..kalau nak jumpa dtg Bangsar..

aku tak pernah sombong dan aku dah lupakan segala dosa pahala yang aku pernah buat dulu, aku tak terasa dengan sesiapa, dah takde masa nak mengumpat orang..bila lepak aku asyik cerita pasal ofis,ofis and ofis!! semua orang naik bosan..so what???

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!