Tuesday, August 10, 2010

Pak Cik Sial

dia ada misai, ala-ala polis tinggi dan bentuk badannya, datang berdua bersama rakan dan duduk betul2 kat sebelah meja aku..

al kisahnya aku terserempak dengan kawan aku @ mahayam berbadan besar tetapi masih mengekalkan keayuan wanita timur..sambil berborak dengan kawan aku pakcik yang bermisai tu pandang-pandang jeling2 berunsurkan nak laha kawan aku..

nah! statment anak haram pakcik tu 'erk? badan besar macam badan pun nak jadi pondan'
pukimakkkkkkk punya pakcik! sial haram aku mintak-mintak bini ko dah tua bila ko dah xde keje akan jadi pelacur lorong dengan tetek lanyut dia pastu anak ko semua sonsang!!! berani mati tepi telinga aku cakap pasal kawan aku..itulah menteliti sesetengah manusia tua yang layak tulis wasiat sebab nak mampos tak pun suruh anak bini bergusti berebut harta!

aku pelik dengan manusia yang bijik dia tersentap padahal sikit pun tak kacau bijik mak dia..OMG!!!! tahu tak aku marah?! orang kalu tak kacaua dia cukup, xpayah nak hina orang lebih2! pondan ke bapok ke yang penting pantat mak kau tak terjejas!

kalu budak sebaya aku confirm kat situ jugak aku ludah!! pak cik hanjenk makan sampah!!!!

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!