Monday, August 2, 2010

Handbag, tattoo dan enemy

Handbag : we are back! 2 DIVA lorong dah kembali beraksi, kembali bersatu menghapuskan segala tomahan dan tomahan manusia-manusia yang berkenduri menonton kami bergaduh! good starting, pergi club tapi kene rush dan thanks God kitorang terselamat. Handbag tu gelaran yang ibu bagi kat dia, tak kira waktu dan tempat kitorang akan bersama memeriahkan majlis! Alhamdulillah semua kembali normal walaupun aku tak normal which is abnormal.. now aku tak kesah, hati aku memang lembut, orang nak kutuk aku berbaik dengan dia biarkan sebab itu yang aku nak selama ni, aku hanya jadi diri aku bukan jadi pondan tak sedar diri yang perasan hot pastu sesuka hati nak benci orang! ingat orang suka sangat dengan kau?

Tattoo: rasanya aku dah jumpa siapa yang akan terima lagu Tattoo by Jordin Sparks, dah empat tahun aku simpan lagu tu dan cari siapa penerimanya..orang yang terima lagu tu adalah orang sangat special dalam hidup aku! dulu aku mengata orang, bercinta macam mangkuk dan pinggan tak boleh di pisahkan, tak lengkap kalau tak bersama tapi batang hidung aku yang kene balik..love status : 50-50 (honeymoon Thailand..hahahaha..wat tetek skali)

Enemy : here you are binatang! dasar perempuan gila makan panadol sepapan menyusahkan orang! kenapa kecik-kecik ko tak kene buang tepi tong sampah je biar mampos? fitnah orang, kata orang pakai duit kau, fitnah orang kata orang perempuan murah, fitnah orang berbakul-bakul padahal kau seolah-olah tengah menyaksikan diri sendiri di dalam cermin! babi sial, bohsia, perempaun sial!

SETIAP HARI AKAN DENGAR LAGU BEYONCE: DANGEROUS IN LOVE!! lirik nye ialah , diri ku bagai kan sudah terkene mentera cinta....OMG Stacy! thanks for the JAHAT song!!!!!

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!