Monday, August 30, 2010

Mix And Shit

Selamat Menyambut Bulan Ramadan dan Selamat Ulang Tahun Kemerdekaan Malaysia yang Ke 53 Malaysia! Bulan berganti bulan hari berganti hari, hari-hari benda yang sama kerja, lepak, wayang, Pelita Bangsar and duit..

Aku tak terasa kepenatan bulan puasa sebab waktu berlalu sangat cepat, makan untuk berbuka sekadar mengisi waktu lapang yang bosan sebab tak makan seharian, walaupun aku terkanda di perjalan sepanjang bulan puasa gara-gara mencabut gigi tetapi aku tetap berpuasa sebab aku bukan nya berpuki untuk datang bulan..bulan puasa jugak menghalang aku untuk memaki BOS aku yang teramat la hebat kebencian nya terhadap aku tapi aku tak kesah, Allah maha adil...BOS makan babi, tua dan hodoh jadi aku tak rasa tergugat dengan kehodohan nya! Big bro aku di tempat kerja nak resign sebab nak jaga wife dia yang sakit so aku pun nak mengikut jejak langkah dia tapi itu lambat lagi..nak kerja cari pengalaman pastu CHOW sambil ludah kat muka PHOON-dek tu!

Akibat kerja jugak aku semakin jauh dengan kawan-kawan yang Selebriti, Paparazi, Sosialis, Rupawan, Jelitawan dan geng-geng mangkok tingkat..sebab aku kerja dan ada rezeki sikit la semakin hari aku di hanjeng kan dan di samakan seperti anjeng laut..takpe la, malas nak balas balik, kalu nak sentap lebih-lebih semua kawan aku..terima seadaan nya sebab aku pun dulu mcm tu but now dah LETAK JAWATAN sebab malas..kalu menganjeng orang rezeki masuk takper tapi makin lama makin hausss...

Sebulan tu lama tak? Kalau hubungan jauh-jauh ni boleh percaya tak? Kalu muka cute mute boleh percaya tak? salah satu ribut dalam kepala otak aku ialah benda ni..

Happy Merdeka Malaysian! semoga rempit akan pupus di muka bumi, semoga budak sekolah bersosial dengan penuh maruah, semoga Malaysia melahirkan ramai cendiakawan seperti DR MAHATHIR dan semoga aku merdeka dari minda seorang suri rumah tangga yang hampir expired!

Bulan September bulan special untuk aku..aku taknak tragedi tahun lepas berulang dan aku berterima kasih dari sekarang atas apa yang bakal berlaku..

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!