Friday, August 6, 2010

Ouch! SNAP!

this time aku nak menulis dengan penuh kekwat dan berahi! so what?

i kerja sebagai budak mesin faks, bukan kaya sampai berangkut anak ikan sambil tangan kat belakang meraba bontot, i bukan pemakai Versace untuk ke ofis, bukan pelanggan tetap Gucci dan Armani untuk pakaian harian, i bukan pengguna BLACKBERRY, tinggal di banglo 5 tingkat milik kerajaan, bukan pewaris empayer Hilton, bukan pemilik sebuah firma, bukan pasangan kepada selebriti terkenal Malaysia, bukan secara rasminya seorang sosialis tetapi i just dont get y people suka sangat nak korek pasal i kat ex bf dia!

nak sangat dengar cerita gigitan cinta yang aku pernah buat sampai tersinarai dalam bahan hanjengan DEEVA sampai aku mati! so what?! kelakar kan? jadi bila dia dah tahu, dia akan kutuk kat kawan-kawan dia? wallahhhh! i tau femes tapi plz i bukan paris hilton yang suka cari populariti murahan! i hanya siti nurhaliza yang love being down to earth..hahahahahahahaahahhaha

sekarang umur aku baru 21, by 30 aku nak make sure aku layak memegang Platinum credit card bermakna aku nak gaji aku beribu-ribu lemon! takde masa la nak layan wartawan wanna be yang suka sangat cari news murahan..kononya gossip girl padahal estet girl! GELI-KEJI-RIMAS!

i tak nak kutuk banyak-banyak sebab penat jadi plastik...

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!