Thursday, August 5, 2010

Aku MANUSIA

actually dah sebulan aku keje, aku kerja dengan manusia bukan alien or binatang, cara berpakaian semua sama, makan benda yang sama semua benda lebih kurang sama tapi aku pelik? seolah dorang tak pernah tengok pondan bekerja, berkomunikasi dengan pondan, tak pernah dengar apa itu kamus pondan dan maybe tak tahu apa maksud pondan!

kesian oh kesian, wanita-wanita yang hanya melayan lawak entah pahapa akan gelak sampai air tumpah, pekerja bank yang gaji beribu-ribu tetapi rempit mendiskriminasi pondan, ko drag lah camaner jelita, suntik la seribu jarum seumur hidup, pakai lah susuk bomoh siam, makan la jamu sebaldi sehari pun dorang akan tetap 'keras sikit boleh tak?'

yang penting aku tak beranak guna puki mak kau!

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!