Wednesday, October 20, 2010

Serius

Aku terbayang kan aku TTDJ , KRIS DAYANTI and TINI Indonesian Idol menyanyi lagu Semua Jadi Satu. Hidup dikelilingi diva-diva cantik, dikelilingi orang yang gah glamor dan yang penting hidup dengan penuh plastik.

aku suka baca blog orang, aku benci perempuan plastik, i dont care sesiapa nak terasa or bijik siapa yang tersentap sebab apa yang aku cakap realiti. konon mempersoalkan kesetiaan pasangan dia tapi dia tak ubah macam pelacur lorong yang di ambang senja. hari-hari cerita sedih tetapi dia tak tahu kawan-kawan sudah habis menilai betapa hinanya dia menjadi plastik. cerita tentang dia dianianya, dihina, dimaki, dipermainkan lelaki, konflik dari utara ke selatan dunia and konflik mental. Jangan syok sendiri kalau asyik menulis pasal jantan! jantan! jantan! weyh, geli la! senang cerita kalau pantat tu dah gatal sangat pergi je kawen jangan nak lompat dari satu jantan ke satu jantan!

aku suka bac blog orang, betol manusia ni se sempurna mana pun dia di cipta tetapi tetap akan ada kekurangan. perempuan, kalau boleh semua benda nak tunjuk, semua benda nak tayang, kalau boleh gambar merisik pun nak letak kat fb. aku cadangkan kenapa tak tayang muka yang mcam Jocker make-up ala-ala pekerja pembersihan loji Indah Water tu kat dalam majalah EH!. aku tak rela nak tengok orang berdrama dalam blog or fb sebab aku rasa geli..

kita muda lagi, enjoy la! apa nak sedih pasal cinta? baik kerja, capai cita-cita dan balas jasa mak bapak..aku jelik tengok orang bercinta bagai nak rak..everyday gaduh, everyday nak main and everyday act macam dia sorng je ada pasangan dalam dunia ni..plz, jangan lah anda berangan anda pasangan paling sweet dalam dunia sebab anda sangat perasan! i dont care sesiapa nak terasa!

kalau anda perasan tajuk entry aku selalu lari dengan content entry sebab that's my hobby! aku tak suka curi content blog orang lepas tu masukkan dalam blog aku..diva will always be a diva not a bitch!!!

2 comments:

  1. oh..aku sumpah..aku pun rs nak sepak terajang pompuan plastic or gedik2 tu smp mati..sb hakikatnye depa ni idup nak dilambung masyarakat n tikam menikam utk naik je..benci! hehe..bagi aku..i mind my own biz without sakit ati spe2..tu the best..keep it up

    ReplyDelete
  2. aku tak suka curi content blog orang lepas tu masukkan dalam blog aku..diva will always be a diva not a bitch!!!

    nais..byk org aku pasan tulis content stole from someone else's blog..

    ReplyDelete

jangan komen kalu tak paham!