Sunday, October 17, 2010

Pertandingan Ratu Cantik

Puan Sri Sarabanu mengumumkan bahawa pertandingan ratu cantik untuk wanita-wanita sehat abad ke 51 telah bermula. kepada sesiapa yg berminat boleh la menghantar gambar berpakaian penuh sebab i tak rela nak tengok gambar separuh bogel. kepada sesiapa yg berminat anda mestilah beringat bahawa pesaing anda ialah Sarjan Harit , wanita dan bekas pemenang ratu cantek miss Jumbo 2009 iaitu Princess Harit akan bertanding pada tahun ini dengan tema 'bikini in the morning' nanti i post gambar beliau okay? santeqq tak???


hye, khas untuk sesiapa yang sentap dan bekerja untuk MAXIS! boleh tak buat sesuatu dengan service anda? tolong lah buat sesuatu sebab sejak I memakai Blackberry ni (sumpah tak bongkak) aku dapat merasakan tekanan jiwa dan tekanan darah aku makin membuak-buak dengan Maxis! bukan aku saja tetapi beribu-ribu orang kat luar sane terkena benda yg same. bayangkan kalau anda top-up rm10 dan tidak smpai setengah jam credit anda tinggl SERINNGIT! siapa nak kutuk aku pakai top-up kutuk la sebab aku mmg tak kaya..pokoknye aku bengang dengan Maxis! hello, kalau ye pun nak cepat kaya jangan la bg alasan ' saya sudah memeriksa akaun encik dan saya mendapati encik menggunakan GPRS selama bla..bla..bla..' kepala bapak kau pulau! plz la buat sesuatu sebab aku rasa kalau nak kira-kira kan credit aku persis rm50 dah habis, mmg la i lepak Dome and Starbucks tp kalau hari-hari mcm ni tauke babi punya bulu pun boleh botak! tak nak maki banyak-banyak sebab xde hasil aku boleh dpt..

mau lagi? nak tau tak ari tu kita naik LRT dari tanjung rambutan ke stesen kota bharu..ada ke LRT kat sane? anyway, kita berdiri di tengah-tengah gerabak dengan harapan semua orang akan memandang keindahan alam seperti kita yang berada di dalam tren tersebut..walaupun di stesen masjid jamek kita tetap memakai cermin mata hitam..Vogue kan? tiba-tiba aku tersentap! sebab? aku terpandang seorang wanita memakai kasut JIMMY CHOO! itu baru permulaan, aku mendongak sedikit je lagi, IPHONE 4! aku mendongak sedikit lagi dan aku ternampak MULBERRY! aku teros membuka shades dengan hati yang sentap dan hasilnya wanita itu memakai baju JUST CAVALI! sejurus kemudian aku tersesak nafas sebab tidak dapat menerima kenyataan wanita yang kaya boleh mencemar duli menaiki LRT dan perempuan yang memakai VINCI geli nak naik LRT! so the Malaysian berangan kan? no big deal la..yang miskin pun segan nak naik bus apatah lagi yang hidup penuh dengan angan-angan...sorry i dah tengok cermin awal-awal seblum cakap benda ni.

i tengah busy buat persiapan cousin nak naik pelamin, mana tau busy-busy orang punya besok luasa kita plak naik pelamin..tak gitu cik kiah? cousin i naik pelamin je bukan kawen pun..hahhaha..sorry orang bodoh je akan berkata demikian. ingat kan masa dia bersanding kita nak buat show macam anita sarawak selalu buat kat majlis-majlis award, jangan marah kalau i suntik botox 1 kontena okay?

kita tahu ramai rindu kita, tp apakan daya masa dan jarak yang memisahkan kita? statement haus kan??? anyway, kita tak sombong, msj la, ym la, pm la, komen la kat fb tu...siyes kita tak sombong wak, jangan ajak romen sudah mmg aku kapak kan kepala kau!

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!