Tuesday, October 26, 2010

Kisah 6.30 pagi

hari ni aku bangun awal sebab Malaysia dah berubah cuaca, dulu panas but now very serjok..makan hati la Ratu Coach Malaysia dah sejuk, boleh la aku beli baju bulu-bulu nak masuk mall pastu pakai but ala-ala Victoria Bekham..yang penting dari hujung rambut sampai hujung kuku KESEMUANYA COACH!!!

tak tahu hari ni mimpi apa, bangun je dari beradu teros minum air masak..
as usual hobi aku ialah melihat cermin and never missed sekali pun bangun tido tengok cermin..alhamdullilah sebab bangun je dari tido hampir semua nya seperti yang sebelumnya.. i kan miss Malaysia so kene la tengok cermin hari-hari nanti kalau Kim Kardashian lebih cantek dari aku ramai pulak yg mesej ' nok, kenapa sekrang ko mcm dah tak santeq?' ' nok, kenapa aku tengok muka ko di ambang senja?'

i ada kawan nama dan saiz badan di rahsiakan.. dia call i dia cakap ' beb, aku bosan sebab aku tak santeq so di sebabkan aku nak santeq aku pakai baking powder (tepung penaik) kat muka' cute kan? kalau awak tengok muka dia lagi cute even justin bibir boleh terjuih tengok dia..kawan i ni suka buat aksi berahi tau, penghuni rumah merah pun pernah letak jawatan akibat aksi seksi nya..

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!