Sunday, October 10, 2010

Hari Mendung Yang Penuh Drama

Is back! Selamat Malam wahai ahli mesyuarat kumpulan ratu kejahatan! Jangan lupa memakai hitam 15 meter pada malam MEETING nnt! i cant wait to meet all of u..berangan!
hello, aku masih hidup la jangan berani kata aku dah takde, cuma busy buat persiapan perkahwinan diri sendiri yang bakal berkahwin dengan saudagar minyak dari UGANDA. lepas ni panggil I Puan Sri Sharifah Nur Kirana Kurnia, maklumlah dah kawen dengan Syed kan? hahaha..jeng,jeng,jeng...kalau nak tau hot gossip call la i!

rindu nya Fb, rasa dah lama xbuat drama plastik, mencarot, menghiburkan orang, sesi melayan peminat fanatik dan menonton gelagat haiwan-haiwan yg suka kan perhatian. Status pun ala-cart je kat FB tu sebab aku busy melayan kerenah-kerenah biduwanita-biduwanita tanah air yang dahagakan anugerah 'DIVA PALING BERANGAN 2011'! ill make sure that entry ni tak bosan okay so aku nak kene cari ayat bombastik yang buat orng plastik rindu aku..

cerita raya dah basi, walaupun raya sebulan tapi aku raya semingu je xde maknanya aku xpuasa penuh okay! cerita pasal office pun bakal berakhir sbb aku akan berhenti menjadi anjenk kepada bos yang makan babi dan hati busuk lagi hamis dari bau bangkai! kalau nak sumpah dia mati cepat kang aku plak yg mati cepat walhal akaun akhirat tak penuh lagi ni..

I went to penang, ha nak cakap apa? Penang okay!! gigih berangkat bersama kawan-kawan ye ke sane..tak dpt bayangkan betapa kelakar dan menderita nya saat-saat itu..pengalaman itu mengajar menjadikan nye lebih baik! ingat mak nyah-mak nyah ku 'setiap apa yng berlaku ada hikmahnya'!i dont care siapa yang taknak ikut pastu menganjenk kat belakang yang penting bukan pantat mak kau yg terjejas! haaa...sedap???

as usual time management aku mmg haussss, tak dapat nak jumpa kawan-kawan yang dahagakan susu badan aku yg basi ni..aku bukan artis tau tapi itulah balasan yg kita dpt kalau kita buat baik dengan orng..aku plastik? looookkkk ur self 1st okay????????? suka hati la nak plastik ke, talam ke sebab manusia kat muka bumi ni sama je xde siapa yng sempurna..kalau aku dah angkat kaki berambus tu sekian terima kasih aku ucapkan...

not just Penang, Melaka pun pg jugak...maklumlah kan ber'isterikan' orng Melaka ye dak? kepada kak nam yg sebok nak tau hentikan la gejala cik kiah pulang petang ye sbb only selected people yg akan tau pasal sipolan..

aku lupa la apa benda aku nak update sebab sepatunya aku nak buat karangan 200 RIBU patah perkataan tapi last minit lupa..sabar eh aku akan banyak masa nak cerita or kalau nak join mencarot sekali MOJ!!!

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!