Sunday, December 13, 2009

im back!

balik bukan nak balas dendam..balik nak sambung kutuk orang ker? owh yer..itu adalah salah satu motifnye! aku sibuk dengan exam dan bermacam2 benda...konon2 busy jer..tapi sepurak2 aku ada lagi yang purak2 busy..padahal busy menjantan! ops!!! tak de makna aku nak mintak ampon! benda btol...hahahaha

macam biasa la kalu duit xhabis tuh xsah bagi aku...belanja sejempot jembot jer tapi lagak macam bapak tauke babi! pastuh plak blaja macam taik sampai di list kan kat dalam 11 pelajar lelaki yang meniru..wah terbaik kan? kalu list kan kat list si cantek yang teramat cantek xper gak! kalu ibu aku tau masti di sudip muka aku sampai jadi flower horn! seb baek xde mulot puaka yang bg tau ibu!

sekarang tengah plan party untuk grad party bukan drag yer! walaupon paper ekonomi yang teramat la menderita untuk menjawabnye, so xde la nak grad lagi...feeling2 la pegang diploma nnt ye dak? !

finaz dah merandung! kata nya xnak mengadap muka aku 9 bulan! syial btol pompuan tuh...ala tetap jugak menderita call aku kan?! walaupon merandung mulot tetap puakassss yer! aku jer yang dah berubah mulot ala2 angel kan? hahahaha...moga2 anak si ratu kejahatan tuh comel malatop dan gebu seperti aku!!!

sekarang plan nak keje mana nnt..ada cadangan? yang penting bukan lorong yer!!!! keji sangat!!! btw, aku xtau salah aku sampai ko nak lari mcm nampak setan bertanduk tetiba berubah jadi babi nak sondol ko...huh!

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!