Friday, October 16, 2009

hari-hari

Hari-hari kalu nak pegi clas mesti duduk selama 5 minit berpikir nak pakai baju apa, kadang2 nak menangis dan sanggup sambung tido sebab tak tau nak pakai apa pegi clas! Kadang-kadang malam sebelum dah pegi clas dah rancang nak pakai baju,seluar dan beg apa..kadang-kadang jugak terpikir nak pakai plams bersama skinny jeans ngan kemeja putih tigh in bersama shades ngan handbag Jimmy Choo mungkin? Aku lelaki lah! Mana boleh pakai baju perempuan! Baju meor mungkin menjadi mangsa kalu dah xde baju dan semestinya dia akan memaki hamun aku tanpa koma tetapi bernoktah kalu aku cakap...”cud u plz keep ur fuckin mouth shut??!!!”
Hari-hari juga mesti berpikir nak makan dan lepak kat mana! Sudah semestinya al-sidahdon ( sidah ) menjadi destinasi utama...dia punya sambal belacan??!! Perghhhhhhhhhhhhh...jilat cagu kaki dowh! Tiap-tiap hari jugak harit mesti mesej nak lepak mana, mungkin Pak Li? Mungkin sidewalk? Mungkin lepak kat KL? Mungkin jugak duduk rumah sebab duit tinggal seposeng!
Kalu aku citer pasal lepak sane sini, bila plak aku citer pasal study? Sambil lepak sambil buat asigmnt...dah jadi resam kalu nak exam atau test baru nak study! Kan! Thats why la aku dapat dekan setiap semester! Hahahaha..mungkin menipu!

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!