Wednesday, December 30, 2009

Welcome 2010

angka yang cantek, 2010! moga-moga pengisian nye juga cantek bukan cantekdowh@ hodoh!

2009? banyak cerita suka dan duka, riang dan hiba, nangis dan tawa..hurm..aku mengalaminya dengan penuh ketabahan dan penuh dengan naluri keibuan! biasa la kan, kalau sentap tuh ada la drama menangis melalak, kalu terasa main sound-sound, kalu hepi apa lagi mengawan la, kalu dah tak sume, bertalam la jawabnye! ish2!! berani mati kan aku cakap mcm nih? xper la, 2009 bakal berlalu! sapa yang nak bukak cerita yang lepas2 tuh soh dia citer kat mak dia! confirm mak dia nak dengar punya! xpon post je kat facebook ke, myspace ker, twitter ker dan wutsoever!mesti dapat simpati orang!! karat sungguh otak kamu ye!

tak tau la apa yang nak di batakkan celebrate new year nih?! bila aku kata nak duduk rumah ramai mencarot soh aku kuar! huh! bosan-bosan! sesak dgn ramai orang, menyalak mcm binatang, pakai baju tak cukup benang, gelak mengilai mcm besok nak mampos, seolah-olah kan dorang tuh datang dari planet laen nthen mcam baru 1st time nak jejak bumi! huh! lepas new year nnt keluar la berita , bohsia kene rogol la! rempit kene terajang dgn polis la, club kene serang la...hurm...xkan korang xboleh baca lagi resam tahun baru macam mane!

well, aku sibuk mengata orang padahal aku belom tentu dok umah! bye 2009!!!! sumpah xnak rindu sbb banyak kenangan pahit!

1 comment:

  1. Pahit ke?
    Well, the only good thing maybe sebab u dapat kenal I kan?

    Kisskiss, hughug!

    ReplyDelete

jangan komen kalu tak paham!