Monday, December 28, 2009

Bila dah bosan

bila dah bosan dgn dunia glamour, maka aku pon duduk la rumah mengadap laptop baru yang di ganti oleh ibu ( bukan menunjuk!) bosan2 bukak facebookk , bosan2 juga bukak la myspace yang menyedihkan tuh..dah xtau nak buat apa kat rumah! as usual aku akan bangun pada pukul 2 tgh hari dan tdo pada 5 pagi..hah! ajaib tak?! masa untuk bersosial, nak memondan, nak menggedik, menyundal sume dah di hentikan sbb takut di hidu oleh pihak berkuasa! hahaha..apa kaitan nya? forget it!

hari ni terpaksa la aku bg tau apa yang aku buat seharian , maklumlah dah xtau nak buat apa kat rumah kan! pagi2 dah bangun dengan mata yang bengkak mcm ikan emas tuh sbb nak pg shah alam nak bayar yuran dengan ibu dan ayah..pergi plak ke ex rumah sewa nak amik saki baki barang yang tertinggal kat sane termasuklah punai buatan kayu yang di belikan oleh ex kawan aku kat bali..sori i xde kawan mcm dia lagi! hahahaha...sungguh ghairah ye kepada sesiapa yang menyaksikan punai itu!

besok uncle adi nak dtg rumah nak pg bank kat bangsar, hurm..agak2 nye la kan apa la dia nak buat kat bank tuh..tertanya2 la...dia ajak aku plak tuh! mungkin dia nak wasiatkan harta dia yang banyak berlemon2 tuh seperti motor kapcai dia yang ada 3 bijik kat kampung , mungkin jugak nak wasiatkan aku boot pua chu kang dia?! hurm..akan ku simpan di peti besi negara!

benci tau xboleh mencarot ari nih, yes! aku ada benda nak di carotkan a.k.a faizal kene taik burung masa kitorang otw ke bangsar td! konon2 kat atas motor nak mengumpat seekor manusia nih yang alahai susah nak diterangkan betapa tesumbat nye otak dia dgn sisa kumbahan! balasanya si faizal kene taik burung!!! hahaha...congrats!!!

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!