Thursday, January 13, 2011

Mak Geli

hebat tak? tak tido malam gigih update cerita fantasi aku? aku dah malas nak cakap pasal keje sbb itu ialah TEKANAN kan KEPANATAN but AKU ENJOY!!!!

dah lama tak curi2 masuk baca blog orang, hurmm...ada yang menarik and ada yang tak. ada yang post benda yang sama tapi ayat dan jalan cerita sedikit lain. SEDEY!!! kalau perempuan tak habis-habis cite cinta yang ala-ala adam dan hawa padahal romeo and juliet pun belum tentu ko dapat tandingi. kalau pondan asyik-asyik cerita artis, make up, propa pergi sane sini or bercerita kat alam semesta bahawa aku lahhhhhh paling vast! *laki tu pandang-pandang i la (pukimakkkkkkkk)

pada aku sume blog aku bukak and enjoy..kadang2 gelak macam orang bodoh pun ada sebab kelakar dgn cerita fantasi yang melebih2 dari aku. politik, fashion, hiburan, dunia semasa, propa, propa, propa dan propa lagiii aku suka baca. * btw, status FB u memang i geli!! siapakah 'U'? cari lah sendiri bodos

dah lama xcerita ala-ala kak ramlah kan? dah lama tak pakai baju kurung kedah berkain batik duduk kat depan anjung join mak-mak mengumpat! haish! i need that untuk terapi diri.. nak tau cite tak aku ada jiran lancau sekeluarga macam anjenk menyalak? bukan sebaris dengan rumah aku tetapi tingkat lain. anak dia kecik-kecik lagi, dia perempuan gemok yang bontot macam kawah nak masak kenduri untuk seribu orang, mulut macam babi, suka jaga tepi kain orang, laki dia kurus macam tiang pagar istana negara. apa yang aku tak suka pasal perempuan ni ialah dia mengata adik aku yang gemok sihat walafiat itu. apa yang dia kata tak payah la nak sibuk kan tapi apa yang boleh cakap dia ni bakal kene kahak dengan aku kalau lagu sekali dia kacau family aku. aku nak rogol laki dia sampai jadi pondan! haaaaaaaaaaaaa......takut ke takut?

dah2 aku coti 3 hari, so aku boleh update banyak benda nnt sebab Ana ke Langkawi untuk shoot majalah, meks malas nak ikut sbb nak berehat walaupun vacation itu adalah bekerja sambil bercuti!

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!