Thursday, January 6, 2011

Kembali...Walaupun!

hey aku kembali membawa sejuta cerita suka dan duka. maaf, aku xde masa untuk mengupdate ruang luahan perasaan aku yang xberapa nak meletop ni... walaupun! aku baru balik dari LA dan baru sahaja menerima anugerah Miss World 2010 mewakili negara Malaysia walaupun aku tidak bertetek! tempurung ialah penyelamat ku..*matilah!

kita mulakan dengan kerjaya, mahayam Osolia kata aku kekwat? matilah kekwat! kakak, kita tak kekwat la..kita busy sedikit kerana bekerja sebagai Personal Assistant. Personal Assistant kepada Juan Danza, seorang yang aku kagumi walaupun kami berdua adalah pari-pari pok. dia senior and akak ialah junior.ko hadoo??? berkerja ke sana ke mari mencari rezeki untuk membeli pampers dan susu anak. sepernder suami pun ye jugak kot? hahahaha.. i kerja biasa2, gaji biasa2 tapi pengalam tu berharga! bak kata mahayam Juan 'hadek2 kan suka nak kerja industri, nah mak bg ko peluang' apa lagi? amik sajork peluang itu! tak tipu memang aku busy..online pun berbekalkan telepon pintar yang kuat makan bateri! besok2 aku nak bagi makan nasik pulak BB ni...kalau tak kenyang or penuh sampai 2 hari mmg aku letak kan bawah jentolak! nak citer lebih2 pasal kerja jang ada pulak rakun2 yg dengki dan bakal menaburkan lada sulah dalam periuk aku so better cerita pasal situ je kerja aku..cukup dak hanak2 ku sume?


peringkat ke 2 ialah pasal kekasih ku Ramlah Ram ku! walaupun kami jauh ala2 lagu anyer dan jakarta tetapi kami sentiasa berhubung. sah2 guna hanfon xmungkin la guna email sebab KL and MELAKA jauh sangat ker? hahahaha.. dia baik, penyabar, sumpah dia baik, selalu beralah, ada aku kesah dia dapat org giler meroyan macam aku? apa2 pun dia baik sangat! hensem? kaya? xpayah la wei, sampah je sume tu! kalau tak, tak mungkin zud boleh bertahan selama 4 bulan? *ada sesiapa nak tulis dalam buku sejarah negara tak? catat sejarah tu..

banyak isu semasa yg aku nak carotkan, pasal kawan2 yang tak ukur baju kat badan sendiri, pasal dunia hari ni yang semakin hari semakin nak kiamat dek kebahlulan manusia, isu keluarga dan bermacam2 lagi. salah satu nya ialah aku nak menyatakan ketidakpuashatian aku kepada blogger2 yg suka menjatuhkan air muka artis! aku bukan back up sbb aku dah separuh jalan masuk ke industri seni tanah air tetapi aku betol2 tak faham kenapa blogger itu sendiri adalah SEEKOR BAPOK yg tak sedar diri, mengutuk org macam kau sempurna lepas tu pulak membiarkan komen2 dari babun2 jalanan ni sume mengutuk entry tu sampai beribu-ribu komen! apakah? kalau itu cara nak jadi femes kan baik ko telanjang masa buletin utama je! biar semua org kat stesen tv tu koma tengok ko..betol2 tak faham..kalau 1 or 2 blog xpe ini berlambak! aku 1 je, biar lah aku kutuk org setinggi gunung Fiji sekalipun tp jangan letak gambar or muka.. ko tengok la ko mati camaner besok..tuhan tu MAHA KUASA!

pasni aku janji akan update story selalu ok? membaca amalan mulia walaupun entry aku macam haram! hahahahah

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!