Thursday, January 13, 2011

ANA RAFFALI

aku suka tajuk tu walaupun ramai yg tak menyukai dia gara-gara menang AJL! aku bukan plastik ot artistik. aku cume memberitahu bahawa dia MEMANG layak untuk menang. orang di luar sane boleh mengkritik, boleh mencaci tetapi siapakah dia? adakah kau mengenali Ana sedalam-dalamnya? semingu sebelum AJL dan selepas AJL aku boleh katakan SETIAP hari aku ke sana ke mari dengan dia. seperti yang aku beritahu company aku memberikan perkhidmatan PR consultan kepada satu label. Ana ialah artis di bawah jagaan kami. so what? yes Ana kekwat, Ana itu Ana ini. but plz dont say a word if know nothing! aku bukan back up. senang cerita nya ialah kalau kau hebat kau menang, kalau kau mempertikaikan kemenangan orang lain maknanya kau sebenarnya tidak profesional . tiada istilah dengki sebab itu rezeki masing-masing. kalau kornang hebat pergi la buat lagu pastu pergi tadah tetek depan sri pentas kata nak pencalonan AJL ke 26... kalau korang boleh buat lagu korang hit aku sanggup korban dara tapi kalau korang tak dapat masuk walaupun pencalonan ill make sure that aku akan gelak dari China sampai Afrika boleh dengar! ko adoo?

selepas AJL tido memang tak pernah cukup, sidang media sane sini. photoshoot cover magazine ( sales majalah tu teros naik bila ana menang ajl sbb kitorng shoot sbelum ajl lg, ko adooooo?) , meeting sane sini, mengadap wartawan sane sini. siapa kata Ana nan hadoo? dia dapat tajaan almost berzilllion okay semenjak menang AJL!!! plz, aku bukan tak suka KAK Ana(nama yg aku panggil dia) tapi kenal dia dulu baru korang tahu siapa dia! selain Ana ada beberapa nama besar di bawah kami juga seperti 6 sence, Spider , Anuar Zain dan beberapa mereka yang suam2 kuku

hasil kerja aku orang suka.alhamdulillah. tak sia-sia aku bersabar dengan kerja yang banyak walaupun gaji hanya cukup-cukup makan. semua itu rezeki. aku percaya suatu hari apa yang aku impikan akan jadi kenyataan kalau di iringi doa dan kesabaran. industri muzik ni senang je, pusing kiri pusing kanan akan jumpa orang yang sama. jadi silalah PR macam bos aku walaupun pada jam 5 PAGI! hahahha

aku tau kat luar sane ramai yang sentap bijik sebab aku jarang lepak dengan dorang tapi aku nak tekan kan kat sini sampai bila aku nak lepak melayan benda2 bodoh sedangkan aku ada cita-cita untuk aku kejar sampai dapat! betol tak???

sumpah aku tak bongkak or berlagak tapi dah namanya manusia, siapa yang suka tengok kita lebih dari dia?

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!