Monday, September 7, 2009

PLASTIK??!!!

kawan2..kita nih plastik ker? xde la...ayat sial nih terkeluar dari seekor haiwan tompok! ops! sori cik dat kata kita kene jaga sensetaviti orng tapi aku rasa tak perlu kot!!!! mmg vodoh..ko hangkot itu kembong lepak dengan aku....kembong??!! ala..kawan i yang nama harit tuh....statemnt : profesional la skit!!! kepala hotak ko..kalu nak ajak dia lepak bg la tau aku dulu...ke ko nak kene kan aku?!! aku rasa aku punya ati nih busuk tp nampak nye ko punya ati lagi la mcm longkang bau nye! hahaha..tima kasih...

benci nya cite pasal kawan yang banyak makan kawan sendiri..apa kata cite pasal diri aku plak? hidop yang ceria sentiasa dan gumbira tanpa anasir2 luar yang bakal memusnahkan kerier aku...nananananana....sibuk nye sume orang nak cite pasal raya...tulis kat dalam blog citer pasal shopping raya..tapi aku xde pon kan?! aku nak cite yang ibu jual kuih raya tahun nih...banyak weh!!!! murah rejeki kami...ibu start keje bulan 3 tahun depan yer...agak lama lagi ibu bermahkota kat rumah...tapi xper...aku sangat gembira ibu ada kat rumah!

memori kad enpon dah rosak!! xdapat dengar lagu tema hidop aku....tapi xper..nak kumpul duit nnt nak beli memori baru..nak beli memori otak skali k...nnt kita bg tau awak lagu apa yang kita salu dengar...

-countdown to my besedayyyyyyyyyyyyyyy!!!!-

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!