Tuesday, September 15, 2009

Isteri, Kawan-kawan dan Kekasih

isteri,ko baik, ko penyanyang, ko memahami, ko tak cantek, muka ko buruk, hati ko jahat tapi ko sayang aku dan terima aku seadanya! aku xde duit, xde kereta untuk bawak ko pergi berjalan-jalan, xde harta yang nak ko warisi. ko terima hidup aku yang terbuang yang di buang oleh organ-organ dalaman aku sendiri..terima kasih sayang!!! i love you so much!

kawan-kawan, hidup mesti diteroskan, tiada sengketa, tiada jujuran air mata dan tanpa korang, nafas aku tersekat selepas keluarga yang banyak membesarkan dan memberi tunjuk ajar...i love you all!! walaupun perumpaan sial yang korang lontarkan dulu tapi dah jelik aku mengadap perlakuan dan lakonan ni semua...tahniah! anda berjaya!!!!

tak ada kekasih!!! xde citer..pegi mampos!

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!