Wednesday, June 24, 2009

Cerita Baru

mungkin selepas apa yang berlaku sepanjang coti dan sepanjang semester di buka aku mungkin x sekuat dulu lagi...mungkin menjadi lemah dan minda ku koma...btol apa yg diperkatakan oleh umat manusia, hidup tidak semestinya selalu ceria dan gembira.kadang-kadang berada di atas dan kadang-kadang di bawah.

ramai mempersoalkan kenapa aku makin kurus, tak ceria macam dulu dan muka bersepahhh habissss!!! entah la..mungkin aku xde jawapan untuk semua pertanyaan provokasi mcm tuh walaupon aku bukan lah seorng artis..

yang penting aku nak teroskan idop, bukan macam dulu lagi..bukan zud yang dungu mengejar popular dan kemegahan. mulut manusia yg berbibirkan setan xmungkin akan berhenti berkata2 tentang aku...

sedih...memang sedih....

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!