Thursday, June 25, 2009

aku yang di HUKUM

aku dah kene hukum!! puas ati? diri sendiri yang hukum aku..sume yang cantek kat depan mata semua ilang mcm tu jer! bila nak tutup kan mata jer masalah yang aku xtau mcm mane nak di satlekan pon menjelma...apalah nak jadi ngn zud nih??!!

xkan tetiap ari nak pg club, kareoke, main pool, lepak sampai sampai lebam ari2? aku bkn orng kaya pastuh duit abis tipu ibu kata nak kene beli buku la...beli baju untuk pegi clas la ....mungkin layak untuk di simpati!!! fuck!! aku bukan pengemis atau penagih kasih orng!!!

aku rindu rumah ku bomba ku..lama dah xlepak lama2...adik2 aku yang seceria2 manusia dah lama x gado ngn aku! dah lama x mengadu dengan ibu pasal kolej aku! cerita pasal lecturer yang 'elok' kelakuan mereka..kawan2...semestinya aku x menipu ibu mcm orang laen biasa buat...biadap!

mmg nak ubah cara idop! mungkin kalu cara idop berubah..xde la belanja sampai beratus2 semingu...pastuh sebok pau rokok orng dan mintak kawan2 belanja..kan pengemis namanya?! sampai bila orng nak tolong kalau kita sendiri x ubah cara idop!!!

caner nak bayar yuran? nak ganti laptop aku yang ilang atas kelalaian kawan2 sendiri? hurm....jual badan la...boley??!!!

tunggu benda2 nih k?

1. laporan perkahwinan finaz
2. gambar2 hodoh aku yang terbaru

No comments:

Post a Comment

jangan komen kalu tak paham!